O firmie
Historia



Obecnie stan zatrudnienia wynosi ok. 150 pracowników.
Przedsiębiorstwo posiada dobrze przygotowaną kadrę techniczną, wysoko wykwalifikowanych pracowników oraz nowoczesny sprzęt technologiczny.
Prowadzi stałą współpracę z podwykonawcami w całym zakresie robót budowlanych, a więc od fazy projektowania do oddania obiektu budowlanego do eksploatacji „pod klucz”.
Firma na wykonywane usługi udziela pełnej gwarancji. Dzięki temu naszemu Przedsiębiorstwu zaufały liczne podmioty: urzędy administracji państwowej i samorządowej, firmy prywatne, stowarzyszenia, spółki Skarbu Państwa oraz osoby prywatne.
Nagrody i wyróżnienia
Usługi wykonane przez nasze Przedsiębiorstwo charakteryzuje: bardzo dobra jakość, staranność, terminowość wykonywanych prac. Potwierdzają to nagrody i wyróżnienia uzyskane do tej pory przez Firmę. Wśród nich wymienić można:
– nagrodę HIT 2008, HIT 2009 oraz HIT KRYSZTAŁOWY 2010 w Gospodarczo- Samorządowym HIT Pomorza w kategorii Handel i Usługi,
– wyróżnienie w III edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2008 za dynamiczny wzrost wartości rynkowej,
– wyróżnienie w V edycji konkursu pomorskiej Nagrody Jakości w roku 2001,
– pomorską nagrodę jakości w VIII edycji konkursu 2004.
Polityka jakości
Kierownictwo naszego Przedsiębiorstwa postawiło sobie za priorytet podniesienie jakości świadczonych usług budowlanych. Ma temu pomóc wdrożony certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000.
Polityka jakości stanowi element ogólnej strategii przedsiębiorstwa. Jej najważniejsze elementy to:
– prowadzenie audytów,
– działań korygujących i zapobiegawczych,
– innych działań technicznych i organizacyjnych,
– angażowanie wszystkich pracowników w zespołowy wysiłek na rzecz ciągłej poprawy jakości usług,
– uzyskanie zaufania klientów do przedsiębiorstwa,
– zwiększenie sprawności realizacji zamówień klientów,
– zapewnienie terminowości realizacji budów,
– zaangażowanie pracowników w ramach systemu jakości,
– doskonalenie świadczonych usług, dbałość o dobry wizerunek naszego przedsiębiorstwa.